»Podoben spored skladb sem izbral tudi za radijski koncert. Razpoloženje v izbrani glasbi današnjemu času primerno niha med ezoterično naivnim na eni strani in peklensko morbidnim na drugi strani – seveda z vsemi vmesnimi odtenki. V Karg-Elertovi glasbi lahko poleg duhovitosti in groteske najdemo vso paleto človekovih občutij in umetniški harmonij jih lahko zelo subtilno izrazi.«
»Vse skladbe spadajo v najzahtevnejši repertoar za saksofon, vse štiri zahtevajo popolnoma izoblikovanega profesionalnega saksofonista.«
»Verjamem, da lahko v najinem duu izvedeva še več skladb, ki so v izvirniku napisane za klavir štiriročno...«
»v Couperinovem nagrobniku izkaže, da Ravel ne govori neposredno o vojni, temveč o večnih vrednotah, lepoti, eleganci, o vsem, kar se zdi, da skuša vojna omejiti in uničiti«
»z začetnim, za Mozarta sicer nenavadnim, počasnim uvodom lahko razumemo kot prolog v simfonično trojico«
»Skladbe so v razponu iz 70. in 80. let in so postopoma nastajale, a vse zajemajo značilen zvok marimbe, ki se prepleta skozi celotno zgodbo.«
»Bistvo pesmi ostaja, z vsem drugim pa se lahko igraš in skladbo narediš za svojo na avtentičen način. Ne zanima me posnemanje, biti papagaj. Nisem kakor imitatorji Elvisa, ne želim biti Bob Dylan. No, mogoče si, a vem, da nisem.«
»Ko začneš vključevati trenutek smrti, se vse obrne na glavo. Postati glasba, ne igrati glasbe.«
»Zame je življenje v tem delu Evrope nekaj izjemnega, tudi v glasbi je čutiti tesne povezave v glasbi med različnimi narodi, ki imajo drugačne korenine.«
»Izbral sem tudi skladbe, ki morda niso tako pogosto izvajane, ampak so kljub temu zelo zanimive.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju